Relevantie

Gister avond zat ik tv te kijken. Het nieuwe programma BLOF. Deze serie gaat over vier jongens die van arm naar ontzettend rijk zijn gegaan door een pokerwedstrijd te winnen. De jongens genieten ontzettend van al het geld en kopen gelijk de luxe spullen die ze altijd al gewild hebben. Een auto, penthouse en genieten ook rijkelijk van al het vrouwelijk schoon waarvan ze ineens heel veel aandacht krijgen. Leuke serie btw.

In de les hebben we het gehad over relevantie van een boodschap. Wat is relevantie? Hoe komt deze over? Is dit wel de juiste boodschap die overkomt? Relevantie is iets wat moet kloppen. Ik ben hier op gaan letten bij reclames. Nadat het eerste deel van de serie was afgelopen kwamen de reclames gauw genoeg. De reclames gingen o.a. over strippaal show, drank. Ik vond dit zo toepasselijk. In de serie komen deze dingen ook veel voor.

Of het nu toeval is of niet, ik denk dat de reclame makers hier heel slim op in spelen. Je voelt een connectie met het gene waar je naar keek.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s